Výměna, vrácení, reklamace

 

Výměna zboží

Nesedí Vám zakoupené zboží, potřebujete jinou velikost, vzor nebo třeba barvu?

Stačí vytvořit novou objednávku na vybrané zboží, zvolit vhodný způsob dopravy a platby a nově vytvořenou objednávku uhradit zvoleným způsobem.

Nově vybrané zboží tak můžeme odeslat ihned po jeho uhrazení a nemusíte tak čekat na vyřízení výměny, které se mnohdy může prodloužit vlivem dopravce a jiných okolností.

Na vrácený balík a do poznámky v závěru nově vytvořené objednávky uveďte "výměna" (z důvodu rychlejšího vyřízení vrácení platby).

Platbu za vrácené zboží odešleme obratem na Vámi uvedené číslo účtu v Odstoupení od kupní smlouvy, jakmile obdržíme fyzicky vrácené zboží.

 

Vrácení zboží

Nesedí Vám zakoupené zboží nebo nejste se zbožím spokojeni?

Do 14ti dní od doručení zboží k Vám můžete nenošené, čisté a nepoškozené zboží bez známek užívání v původním obalu vrátit zpět do eshopu.

Vrácené zboží vhodně zabalte do dalšího obalu (krabice, folie apod.), nestačí pouze přelepení krabice lepící páskou.  

Takto zabalené zboží můžete poslat následujícím způsobem:

  • jakýmkoliv dopravcem na adresu Ing. Ivo Dupal - Zandup, Suky 12, Ostrov nad Oslavou 594 45
  • pokud využíváte aplikaci zásilkovna, můžete zaslat na výdejní místo zásilkovny Ostrov nad Oslavou 36, smíšené zboží Juda, ID pobočky 9350 - toto je pouze pobočka/výdejní místo, neslouží jako adresa domu pro zasílání "na adresu"

Peněžní prostředky budou kupujícímu vráceny v nejbližší době, nejpozději však do 14ti dní od obdržení vráceného zboží.

Zboží zaslané eshopu na dobírku nebude přijato.

 

Reklamace

Před zasláním zboží k reklamaci nás, prosím, kontaktujte na email reklamace@zandup.cz, vhodné je připojit jako přílohu i fotografii s detailem reklamované vady.

Společně s reklamovaným zbožím zašlete řádně vyplněný Reklamační list.

Zboží k reklamaci zbavte všech nečistot a vhodně zabalte k přepravě.

Reklamace zaslané na dobírku neakceptujeme.

Před zasláním zboží k reklamaci zvažte, zda je reklamace oprávněná

  • vadu je nutné reklamovat bezprostředně po jejím zjištění
  • intenzivním či nesprávným používáním obuvi se životnost obuvi zkracuje a může tak dojít k jejímu opotřebení dříve než za 12 měsíců
  • vznik vady mechanickým opotřebením 
  • zboží bylo nevhodně užíváno - odrážedla, obuv určená do interiéru byla užívána venku apod.
  • nevhodná péče o obuv - nevhodná údržba, vystavení přímému slunečnímu záření, chybějící impregnace/krém na obuv, praní v pračce, vystavení přímému tepelnému zdroji - topení, sušička...