Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

  1. Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi:

    • Prodávajícím:
      Ing. Ivo Dupal
      Suky 12, 591 01 Ostrov nad Oslavou
      IČ: 00774383
      DIČ: CZ8803265328
      Telefon: 723 859 088
      E-mail: info@zandup.c
      Bankovní spojení: Fio banka, č. účtu 2200944072/2010
      (dále jen „prodávající“)

    • Kupujícím – fyzickou nebo právnickou osobou nakupující v internetovém obchodě.

  2. Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména:

    • zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník,

    • zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

  3. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou uzavírány v českém jazyce. Prodávající je archivuje v elektronické podobě, nejsou veřejně přístupné.

  4. Nedílnou součástí těchto podmínek jsou způsoby dopravy a platby uvedené na www.zandup.cz


2. DEFINICE

  • Spotřebitel – fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti uzavírá smlouvu s prodávajícím.

  • Podnikatel – osoba jednající při nákupu v rámci podnikání.

  • Kupní smlouva – vzniká okamžikem, kdy prodávající potvrdí objednávku kupujícího.


3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  1. Objednávka vytvořená kupujícím je návrhem na uzavření kupní smlouvy.

  2. Prodávající potvrdí objednávku e-mailem. Okamžikem potvrzení je smlouva uzavřena.

  3. Před odesláním objednávky je kupující informován o konečné ceně včetně dopravy.

  4. Kupující je povinen zkontrolovat potvrzení a v případě nesrovnalostí neprodleně kontaktovat prodávajícího.


4. CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

  1. Ceny zboží jsou uvedeny včetně DPH.

  2. Možnosti platby jsou uvedeny v sekci Možnosti platby a dopravy na www.zandup.cz

  3. U platby na dobírku kupující hradí cenu při převzetí.

  4. U bezhotovostní platby vzniká povinnost uhradit kupní cenu okamžikem přijetí platby na účet prodávajícího.


5. DODACÍ PODMÍNKY

  1. Zboží je doručováno prostřednictvím dopravců uvedených na webu.

  2. Dodací lhůta je obvykle do 5 pracovních dnů, není-li uvedeno jinak.

  3. Kupující je povinen zboží převzít. Nepřevezme-li jej, může prodávající odstoupit od smlouvy.

  4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího převzetím a zaplacením kupní ceny.


6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY (POUZE SPOTŘEBITEL)

  1. Spotřebitel má právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

  2. Odstoupení lze zaslat e-mailem na: objednavky@zandup.cz nebo poštou na adresu prodávajícího.

  3. Spotřebitel poté odešle zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení, na: ZANDUP, Suky 10, 594 45 Ostrov nad Oslavou
    nebo na pobočku zásilkovny (ID pobočky 9350): Smíšené zboží Juda, Ostrov nad Oslavou 36, 594 45

  4. Zboží není nutné vracet v originálním obalu, nesmí však být nadměrně poškozeno.
    Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, vzniklé jeho nevhodným používáním.

  5. Náklady na vrácení zboží hradí spotřebitel.

  6. Prodávající vrátí peníze do 14 dnů, může však počkat na vrácení zboží.

  7. Podnikatel (kupující-podnikatel) nemá právo odstoupit bez udání důvodu.


7. REKLAMACE A ODPOVĚDNOST ZA VADY

  1. Prodávající odpovídá spotřebiteli za vady, které se projeví v době 24 měsíců od převzetí.

  2. Reklamaci je možné nahlásit e-mailem na reklamace@zandup.cz

  3. Kupující zašle reklamované zboží spolu s vyplněným reklamačním listem na:
    ZANDUP, Suky 10, 594 45 Ostrov nad Oslavou

  4. Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.

  5. O výsledku reklamace bude kupující informován e-mailem.


8. VRÁCENÍ / VÝMĚNA ZBOŽÍ

Zboží k vrácení nebo výměně lze zaslat na stejnou adresu jako při odstoupení.

Kupující přiloží:

  • jméno a příjmení

  • číslo objednávky

  • popis požadavku (vrácení/výměna)

  • číslo účtu pro vrácení peněz


9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

  1. Správcem osobních údajů je Ing. Ivo Dupal, e-mail: info@zandup.cz

  2. Prodávající zpracovává osobní údaje kupujícího za účely:

    • vyřízení objednávky a doručení zboží (plnění smlouvy),

    • vedení účetnictví (zákonná povinnost),

    • zasílání obchodních sdělení (oprávněný zájem / souhlas).

  3. Zpracovávané údaje: jméno, příjmení, adresa, telefon, e-mail, údaje o objednávce.

  4. Údaje jsou uchovávány po dobu nezbytnou k plnění smlouvy a následně dle zákonných lhůt.

  5. Osobní údaje mohou být předány dopravci za účelem doručení zásilky.

  6. Kupující má právo na:

    • přístup ke svým údajům,

    • opravu, výmaz, omezení zpracování,

    • námitku,

    • přenositelnost údajů,

    • podání stížnosti u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

  7. Obchodní sdělení lze kdykoli odhlásit odpovědí na e-mail nebo odkazem v newsletteru.


10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Prodávající může obchodní podmínky změnit; nové znění je účinné dnem zveřejnění.

  2. Práva a povinnosti, která vznikla za účinnosti předchozího znění, zůstávají zachována.

  3. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se s obchodními podmínkami seznámil a souhlasí s nimi.